Комютърни Игри [ Gamez Parade ™]

Max Payne

Създадена от производителя на Finnis - Remedy Entertainment, Max Payne е в процес на производство доста дълго време. Става дума за много як third-person shooter, с който се е заел не безисвестният режисьор Джон Ву(Лице на Заем; Мисията Невъзможна; Матрицата) . Както повчето от филмите на Ву, Max Payne е с преобладаваща пукотевица, която е почти неописуемо красива, както за гледане така и за игране. В крайна сметка,не се намира много често такав игра. Разбира се липсата на мултиплейър е незабележима.

Ще ти се наложи да влезеш в ролята - Max модерно Ню-Йоркско чийто жена и дете са били брутално убити.За привкус на игарата вие сте и обявен за главен заподозрян за убийство. Така започва вашата пропита с кръв битка за правда и отмъщение. Играта има много чудесни качества, за които може да се говори на дълго и широко но едно от най-хубавите и предимства е самият начин на игра. Кoнтролът на главният герой е лесен прост и много лесно усвоим. Поведението на камерата е просто чудесно, движи се близко зад Мах осигурявайки перфектен поглед върху терена (кето е много важно, когато районът е бъкан с врагове). По задаване, с левият бутон на мишката вие изстрелвате патроните с възможно най-голяма скорост, докато десният бутон превключва на режим "bullet time" специална възможност, която временно прехвърля движението на забавен кадър, както във хит-а на Джон Ву от 1999г. Матрицата.

Bullet time е зрелищно. Звуците от стрелбата стават далечни и заглушени вие чувате препускащият вятър в ушите си след това ударите на сърцето на Max и вие задържате вашият дъх, неизбежно.... Bullet time не енаправено просто за забавление-това дава ефективно свръх човешки възможности на главният герой . Докато играете на нормалният режим вие можете да се движите и стреляте толкова бързо, колкото можете и да движите мишката си . От тук лесно можем да видими какво ни позволява и този режим на игра,- невероятнистрелкови способности--и, в в комбинация с посоките за дижение смъртоносни акробатични номера във всяка посока. Тази определена техника е наречена "shootdodge"(избягване на куршуми) и е ключа към оцеляването през повечето от престрелките. Bullet time е сериозно предимство но ,сте ограничени от използването му и не можете да си позволите да го използвате докато наистина нямате нужда от него.

През играта ще имате възможност да събирате всякакви видове автенеични оръжия като се започне от мпистолети и пушки, грантаи и картечници до... Мах би могъл да носо само толкова оръжия, колкото и може да побере в ръцете си. Така, че главна роля ще изиграят мунициите които притежавате. Също така трябва да се вземе в предвид,ч е вашият герой е много лесна мишена...достатъчен е един точен изстрел в главата или пък добре хвърлена граната за да бъде сложен краят на вашите приключения. За сметка на това Мах може да понася доста малки поражения, които по-късно се лекуват с болкоуспокояващи.

...и фабулата е доста добре преплетена и забъркана в играта Малките допълнения са тези, който правят играта завършена...например факт-а,че използването на болкоуспокояващи води до отравяне. Има още от онези мали детайли, като например начина на зареждане на играта , начинът по който е поставена сюжетната линия и т.н. ... откриването на тези чудеса оставям на вас

Огромната реалистичност на играта води и до огромната нужда от добра конфигурация (тук всеки който има машина на 266 MHz може да заплаче горчиво) Переди малко казах, че умишленно ще ви оставя да се любувате на онези, малки изпипани детайли от игрите, но не мога да се сдържа пък да не спомена реализмът на графиката по време на shootdodge-a, реалистичността на избухването на граната и колко истинни са всички звуци от игарата. Играта прилича на следващият хит на Холивуд.

Разбира се всичко това изглежда свръх реалистично, но.все още има какво да се иска. Например малкото различия във външният вид на лицата, също така и самите гериой не са анимирани...въпреки, че всички ние можем да видим стичащата се кръв по противника, то не се виждат никакви рани по тялото му. Разбира се на моменти и обектите в играта изглеждат малко изкуствено и се появяват пиксели, когато се приближат твърде близо героите.Всички тези неща разбира се са забележими само защото Мах Pain изглежда невероятно добре--тъкмо това са тези мали елементи, които предпазват Max Payne от пълната реалистичност. Всичко останало навява див реализъм.

Пo голямата част от играта преминава през задължителни престрелки. Но въпреки това има някой неща, който разчупват обикновенната сюжетна линия - различните начини за премахване на враговете ви. По принцип през цялата игра няма абсолютно никаква разлика дали трепеш ченгета, мутри, гангстери или каквото и да е там. Понякога можете да се промъкнете зад врагът и да изтрепете цялтата паплач без да събирате околията на главата си (което признайте е нещо много приятно). Във битка враговете ви далеч не могат да бъдат определени, като глупави, дори напротив, мисля, че акъла им е в повечко, когато започнете да се пуцате те ще се прикриват ще хвърлят гранати за да ви изкарат от бърлогата ви и ще прилагат всевъзможни хитрини. Това(техният изкуствен интелект) ще ви подсигури тръпка и удоволствие при всяка една битка.

Цялата игра е изпълнена с доста запомнящи се моменти Цялата продължителност на играта е от 10-15 часа през, който ще видите бая зор (уверявам ви хахахаха). Играта няма мултиплейър, бно за сметка на това пък има нови видове игра след, като я приключите веднъж, което разбира се включва и по-труден вариант,в който враговете ви са по-яки, по-здрви по-силни....(да продължавам ли?).Разбира се има и допълнителни типове игра освен по-тудбият вариант, но геймъри....братя.....НАМЕРЕТЕ ГИ САМИ!!! :-)

Има два варианта за игра от рода на Мах.... и единият е да свърши злополучно в геймърската класация "най-шибабна игра на годината" или пък да се изкачи право на върха....по моему....Max Payne ще се качи някъде там горе в небесата.... Графичното оформление и прексасното съчетание на графика и звук биха могли да доведат играта до неочакван успех.....

[ Burgas tourism] [ Polyphonical sounds for mobile phones ]