Рубрика на Евгени Манов / Ангел Иванов  


[Oбяви] [Пейджър, GSM] [ 6 Х 49] [ Абонирайте се!] [ Начало!] [Tранспорт](+)


Реалистичното насилие продава видео-игрите

Предвижданията сочат, че пазарът на видео-игри ще направи приходи малко над 7 милиарда долара през 2000 година. Основните потребители са на възраст между 8 и 16 години.
Видео-игрите в момента имат по-реалистични видео, звук и анимация от всякога. За първото място се борят Sega, Nontendo и Soni. Оръжието, което тези корпорации използват е нарастащия реализъм на видео-насилието. Определящи са игрите с бой и стрелба. Ако се продават - остават на пазара.
Производителите на видео-игри твърдят, че системата за оценка предпазва младите видео-маниаци от игри с насилие в тях. Според тях всички "опасни" игри са подходящо маркирани за употреба след навършване на определена възраст.
Така решението е оставено в ръцете и в портфейлите на родителите - каква доза насилие е позволена на техните деца. Доказан факт е, че взетите по този начин решения рядко са удачни.